مقالات

چگونه ظروف مسی اصل را در بازار تشخیص دهیم؟

قابلمه و تابه های مسی در سه دسته ظروف ماشینی، نیمه ماشینی (نیمه چکش‌کاری شده) و چکش‌کاری شده در بازار به فروش می رسند که تفاوت آنها با هم به خم کاری و استفاده از ماشین آلات مخصوص مربوط می شود. به طور مثال شما میتوانید بر روی بدنه قابلمه های مسی ماشینی خود خط‌های افقی موازی مشاهده کنید که دورتادور ظرف کشیده شده و هیچ جای چکشی روی بدنه آن‌ها دیده نمی‌شود.

اطلاع ازاین ویژگی ها و مشخصات میتواند در شناخت مشتریان و خرید اجناس اصل توسط آنها نقش زیادی داشته باشد. به همین علت پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین روش برای تشخیص ظروف مسی تقلبی

  • تشخیص ظروف مسی تقلبی از طریق ظاهر آنها

ظروف مسی اصل و باکیفیت نباید پوسته‌پوسته شده باشند و باید کاملاً صاف، هموار و بدون هیچ‌گونه فرورفتگی و خوردگی و خراش باشند. در حالیکه برخی از نمونه های تقلبی مسی ایراداتی نظیر پوسته بودن ورق را در خود دارند که با نگاهی به یکدستی بدنه آنها به خوبی میتوان متوجه شد. علاوه بر این در برخی از ظروف مسی قلم‌زنی شده ممکن است فشار قلم یا نازک بودن ورقه مس باعث سوراخ شدن ظرف شده باشد پس ظروف مسی را کاملاً نگاه کنید تا روی آن‌ها هیچگونه سوراخی نباشد.

  • تشخیص ظروف مسی تقلبی از طریق آهنربا

یک روش دیگر تشخیص ظروف مسی تقلبی از اصل استفاده از آهنربا است. به این صورت که آهنربا را به ظروف نزدیک می‌کنید اگر آن‌ها را جذب کرد پس ظرف شما یک ظرف آهنی با رنگ مسی است! به همین سادگی.

  • تشخیص ظروف مسی تقلبی از طریق وزن

یکی دیگر از راه‌های تشخیص ظروف مسی تقلبی، توجه به‌ تناسب حجم به وزن است. ظروف مسی وزن بالاتری نسبت به بقیه‌ی فلزات مخصوصاً برنج و آهن دارند.

تمایز استفاده از خدمات مرکز تخصصی الوتفلون با سایر مراکز

یکی از مراکز موفقی که امروزه اقدام به تعمیر، بازسازی و رنگ کاری ظروف قدیمی آشپزخانه می کند، مرکز تخصصی تعمیرات ظروف الو تفلون است. این مرکز با استفاده از کادر حرفه ای و تجهیزات پیشرفته تمامی مراحل بازسازی ظروف مسی، تفلون، چدنی و … را طبق استاندارد مراکز جهانی انجام داده تا نتیجه نهایی نیز بتواند باعث جلب رضایت مشتری شود. علاوه بر آن مواد استفاده شده در مرکز الو تفلون نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و افراد نگرانی از خصوص سلامتی ظروف خود در حین آشپزی نخواهند داشت.

کاهش هزینه تعمیر ظروف آشپزخانه همراه با تحویل سریع

از مزیت های مهم مرکز الوتفلون حذف واسطه گری و ارائه خدمات از طریق نمایندگی هاست که باعث شده روند تحویل سفارشات و هزینه آنها کاهش چشمگیری داشته باشد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شماره 09121065664 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *