مقالات

چرا باید روکش قابلمه ها را بازسازی کنیم؟!

یکی از عادت‌های جدید خانم های خانه دار که این روز ها بیشتر شاهد آن هستیم، ترمیم و بازسازی ظروف تفلون و قدیمی آشپزخانه است. ظروفی که به دلیل پخت و پز مداوم، ضربه دیدگی، سوختگی و یا حتی واکنش مواد غذایی زیبایی و چسبندگی خود را از دست داده اند. فرقی هم نمی کند که داریم در مورد یک قابلمه صحبت کنیم یا تابه و محافظ فر; چرا که برای همه آنها امکان جرم گیری، رنگ کاری و به طور کلی بازسازی وجود دارد.

مهمترین علل بازسازی روکش ظروف آشپزخانه

  • از دست دادن خاصیت نچسبی

مهمترین دلیلی که خانم ها را در آشپزی میتواند کلافه و ناراضی کند، از دست دادن خاصیت نچسبی ظروف است. این مشکل عموما بخاطر خراش برداشتن سطح داخلی قابملمه و تابه در نتیجه تماس قاشق و وسایل فلزی با آن به وجود می آید. در این مواقع میتوان با تعویض لایه نچسب ظروف و دوروگرانیت کردن(اضافه کردن پوشش نجسب دولایه) به آنها این مشکل را رفع کرد.

  • رنگ پریدگی و خراشیدگی ظروف

عامل دومی که باعث می شود افراد زیادی اقدام به تعویض روکش ظروف خود نمایند، رنگ پریدگی و گاها خراشیدگی هایی است که بعد از چند سال در این وسایل به چشم میخورد. این خراشیدگی ها ظاهر قابلمه و تابه را به هم زده و باعث کلافگی افراد حین آشپزی می شود.

  • سوختگی و ایجاد رد غذا

در برخی موارد امکان دارد در قسمتی از روکش قابلمه یا ماهیتابه شاه دایجاد لکه های سوختگی و یا رد غذا باشیم که با مواد شوینده پاک نمی شوند، در این مواقع میتوان با تعویض روکش داخلی ظروف این مشکل را برطرف کرد.

راهنمای تعویض و بازسازی روکش قدیمی قابلمه

در صورتی که شما با استفاده از روش های خانگی موفق به رفع تیرگی روکش قابلمه خود نشده باشید و یا مشکلاتی مانند عدم چسبندگی قابلمه و تابه شما را آزار دهد، پیشنهاد ما استفاده از خدمات مرکز الو تفلون است.

الوتفلون به عنوان مرجع تخصصی تعمیرات ظروف آشپزخانه در کشور شناخته شده و در حال حال حاضر تمامی خدمات مربوط به جرم گیری، رفع سوختگی، رنگ کاری و تعویض روکش ظروف آشپزخانه در آن انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *