یکی از خدمات برجسته مرکز الو تفلون برای مشتریان امکان انتخاب رنگ از میان دسته بندی های ارائه شده توسط این مجموعه است. رنگ های استاتیک به دلیل سلامت بالای و جذابیتی که برای افراد دارد، اغلب برای پوشش ظروف آشپزخانه نظیر تفلون و چدن استفاده می شوند و افراد میتوانند بسته به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنند.

رنگ کاری ظروف قدیمی و آسیب دیده در مرکز الوتفلون

در حال حاضر علاوه برخدماتی مانند تعویض پوشش نچسب ظروف، اضافه کردن پوشش دولایه (دوروگرانیت) مشتریان این امکان را دارند تا از میان نزدیک به 30 رنگ و مدل، طرح مناسب برای ظروف خود را انتخاب کرده و با بهترین کیفیت را درب خود دریافت نمایند. در حال حاضر رنگ های سبز یشمی، نسکافه ای، طوسی، مشکی،  کرمی و بنفش جزء گزینه های پرطرفدار مشتریان به شمار می روند که با ارائه ظاهری نو و متمایز به این وسایل مانند قابلمه و ماهیتابه، باعث جلب توجه بیشتر افراد می گردند.

رنگ های پودری به دلیل عدم وجود حلال، آلودگی كم و دوام و پایداری بالا در صنعت امروز به طور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آنها میتواند نتیجه ای ایده آل و رضایت بخش برای افراد در پی داشته باشد.

اهمیت تعمیر و بازسازی ظروف تفلون با رنگ بندی مناسب

امروزه تعداد زیادی از تابه و قابلمه های تفلونی به دلایلی مانند سوختگی غذا، تماس قاشق و کف گیر با کف ظروف و ضربه دیدگی به مرکز الوتفلون تحویل داده می شوند. وسایلی که اغلب بعد از گذشت مدتی رنگ و چسبندگی خود را از دست داده و در نتیجه باعث به هم خوردن زیبایی آشپزخانه می شوند.

مرکز تخصصی الو تفلون با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته ، صفر تا صد مراحل تعمیر ظروف تفلونی، چدنی،سرامیکی، آلومینیومی و مسی را برای مشتریان گرامی انجام داده و با کیفیتی ایده آل و متمایز به آنها ارائه می نماید.

در حال حاضر امکان مشاوره پیش از خرید برای پاسخ به سوال و ابهامات مشریان وجود داشته و آنها در پایان می توانند خدمات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های الوتفلون دریافت کنند. حذف واسطه گری و استفاده از مواد اولیه باکیفیت دو مزیت رقابتی مهم مرکز تخصصی الو تفلون نسبت به سایر مراکز سنتی در کشور است که با کاهش مدت زمان تحویل ظروف (ده الی دوازده رو زکاری) باعث رضایت مندی بخش قابل توجهی از مشتریان شده است.