بازسازی ظروف گرانیتی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مراحل و همچنین مزایای بازسازی ظروف گرانیتی در مرکز خدمات الو تفلون آشنا کنیم. لطفا همراه ما باشید.

بازسازی ظروف گرانیتی

امروزه ظروف گرانیتی، پایه ثابت دکوراسیون بسیاری از آشپزخانه ها می باشند. به کارگیری ظروف گرانیتی به علت نچسب بودن، انجام کار پخت و پز را تسریع خواهد بخشید. به این نکته هم اشاره کنیم که از آنجایی که قابلمه ها و ظرف های گرانیتی اگر چه طول عمر طولانی تری نسبت به ظروف تفلون و چدن و ...  دارند، اما استفاده از آن ها به صورت مادام العمر نیست و در یک بازه زمانی مشخص، نیاز به بازسازی ظروف گرانیتی می باشد. از آنجایی که لایه نچسب این ظروف از بین برود، آشپزی با آن ها سخت خواهد شد؛ البته نگران این موضوع نباشید چون با مراجعه به کارخانه بازسازی ظروف گرانیتی می توانید ظروفی نو داشته باشید. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

اهمیت تعمیر و بازسازی ظروف گرانیتی

 

از آنجایی که پخت و پز با ظروف آسیب دیده کار بسیار سختی می باشد، در این مواقع برای جایگزینی این ظروف با ظروفی جدید و به اصطلاح نو، مجبور به کسر هزینه خواهد شد که پرداخت این هزینه طبعا برای بسیاری از افراد مقدور نمی باشد. از طرفی نیز ممکن است فرد بعد از چندین سال استفاده از ظروف گرانیتی، قصد تغییر و یا بازسازی ظروف گرانیتی را داشته باشد و صرفا به دنبال راهی برای بازسازی بخش معیوب و استفاده مجدد از آن ها خواهد بود. گرانیت کردن قابلمه، به شما در پخت و پزی عالی کمک می کند.

در چنین مواقعی راه حل به صرفه و منطقی استفاده از خدمات مرکز تخصصی تعمیر و بازسازی ظروف آشپزخانه الو تفلون است که می توانید قیمت بازسازی ظروف گرانیتی در این کارگاه و سایر کارگاه ها را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه قیمت های مقرون به صرفه الو تفلون شوید. از این رو، در این مقاله قصد معرفی بازسازی ظروف گرانیتی این مرکز و مزایای استفاده از آن را برای شما دوستان عزیز داریم. لطفا همراه ما باشید.

نحوه بازسازی ظروف گرانیتی

 

گرانیت به لحاظ ساختاری ترکیبی از تفلون و سرامیک می باشد و بر خلاف شایعاتی که گاها برای معرفی قابلمه یا تابه ‌های گرانیتی مطرح می شود، این ظروف هیچ ارتباطی با سنگ گرانیت ندارند. از آنجایی که بازسازی ظروف گرانیتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، بگوییم که بازسازی قابلمه گرانیتی روشی ترمیمی خواهد بود که باعث افزایش بازه زمانی حضور آن ها در آشپزخانه خواهد شد.

اولین مرحله برای انجام فرایند گرانیت کردن قابلمه، پوشش سطح خارجی و داخلی ظرف به طور کامل توسط دستگاه های پیشرفته جدا می شود. برای جداسازی لایه نچسب آسیب دیده ظروف گرانیتی، لازم است که کاملا با دقت انجام شود و از جدا شدن تمامی ذرات اطمینان حاصل گردد؛ چون باقی ماندن پوشش گرانیتی قدیمی و آسیب دیده، می تواند کل فرآیند را تحت تاثیر قرار دهد و نتیجه کار را از نظر کیفی خراب کند. در آخرین مرحله بازسازی ظروف گرانیتی، باید پوشش گرانیتی نو و مقاومی بر روی جداره داخلی و خارجی قابلمه مونتاژ شود؛ البته انتخاب رنگ برای پوشش سطح بیرونی پس از بازسازی قابلمه گرانیتی، توسط مشتریان انتخاب خواهد شد.

مزایای تعمیر و بازسازی ظروف گرانیتی

 

ظروف گرانیتی یکی از نام آشناترین وسایل آشپزخانه برای خانم ‌های خانه دار به شمار می روند که عمدتا بخاطر داشتن وزن و سختی بیشتر، نسبت به سایر ظروف شناخته می شوند. طبق روال بر روی قابلمه و ماهیتابه های گرانیتی پوششی از لعاب قرار میگیرد که این لعاب، ممکن است در اثر تکان محکم و یا برخورد ناگهانی با زمین آسیب ببیند و در نتیجه ظروف گرانیتی دچار افت کیفیت شوند.

 الو تفلون، کارخانه بازسازی ظروف گرانیتی می باشد که با مراجعه به آن، می توانید از پایین بودن قیمت بازسازی ظروف گرانیتی بهره مند شوید. علاقه مندان به بازسازی قابلمه گرانیتی خود با استفاده از خدمات مرکز الو تفلون، می توانند از ظروف نو و سالمی که در اختیارشان قرار خواهد گرفت، لذت ببرند. در ادامه چند مورد از مزایای تعمیر بازسازی ظرف گرانیتی را برای شما شرح داده ایم تا با آن ها آشنا شوید.

  • نچسب بودن

از آنجایی که ظروف گرانیتی از تفلون و سرامیک ساخته خواهند شد، این دو مواد نیز دارای خاصیت ضد چسبندگی بوده و مواد غذایی به‌ هیچ وجه به آن ‌ها نمی ‌چسبند. این مورد، یکی از بهترین ویژگی های ظروف گرانیتی محسوب می شود.

  • مقاومت و ماندگاری بالا در برابر حرارت

از آنجایی که سرامیک مقاوت بالایی در برابر حرارت دارد و نیز در گرانیت کردن قابلمه استفاده می شود، این ویژگی را هم به ظروف گرانیتی منتقل خواهد کرد.

  • غیر سمی بودن

ظروف گرانیتی، به هیچ وجه سمی نخواهند بود. چون هنگام تعمیر آن ها توسط کارخانه بازسازی ظروف گرانیتی، از مواد بسیار مرغوب و باکیفیت استفاده خواهد شد تا هرگز موجب مسموم شدن غذا ها نشوند.

نکات مهم درباره نگهداری پس از بازسازی ظروف گرانیتی

 

بازسازی ظروف گرانیتی، باعث ایجاد حساسیت در نگهداری از آن ها خواهد شد که با رعایت برخی نکات، می توانید در طولانی مدت از آن ها لذت ببرید و پخت و پزی ایده آل داشته باشید. از سایر نکاتی که باید پس از گرانیت کردن قابلمه ها در نگهداری و مراقبت از آن ها بدانید، مواردی هستند شامل:

  • از این نوع ظروف، برای نگه داشتن هر نوع مواد غذایی استفاده نکنید.
  • پس از بازسازی ظروف گرانیتی، بعد از هر بار استفاده با اسکاج نرم یا اسفنج آن را تمیز بشویید.
  • هرگز فراموش نکنید که این نوع ظروف را زمانی که موادی در آن قرار نداده اید، بر روی حرارت زیاد گاز نگذارید.
  • برای حفظ و نگهداری ظاهر قابلمه گرانیتی که با پایین ترین قیمت بازسازی ظروف گرانیتی در کارخانه الو تفلون انجام داده اید، سعی کنید که آن ها را در درون یکدیگر قرار ندهید.
  • پس از بازسازی قابلمه گرانیتی، پوششی که در آن ها استفاده می شود از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. به همین سبب برای پخت و پز، خرد کردن و برش دادن مواد غذایی در درون قابلمه از وسایل فلزی استفاده نکنید.
  • یکی از موارد مهمی که می تواند طول عمر گرانیت کردن قابلمه را کاهش دهد، این می باشد که در حین پخت و پز از کفگیر فلزی و قاشق استفاده نمایید؛ قاعدتا با این نوع وسایل به ظروف و قابلمه گرانیتی خود آسیب می زنید.

حذف واسطه و هزینه های اضافه در مرکز تخصصی الو تفلون

 

با در نظر گرفتن تمامی این موارد و اطلاع از نیاز مشتری، مرکز تخصصی ظروف الو تفلون خدمات خود را در زمینه تعمیر و بازسازی ظروف آشپزخانه از قبیل ظروف چدنی، گرانیتی آغاز نموده و در حال حاضر به مشتریان این امکان را داده تا در کوتاه ترین زمان از طریق نمایندگی های این مرکز در سراسر کشور اقام به ترمیم ظروف خود نمایند. به این صورت با حذف اشخاص واسطه علاوه بر کاهش مدت زمان تحویل سفارشات، افراد میتوانند از کیفیت مواد به کار رفته برای تعمیر ظروف خود اطمینان حاصل کرده و حتی هزینه بازسازی کمتری نیز پرداخت نمایند. در حال حاضر پروسه تعمیر ظروف در مرکز خدماتی الو تفلون در حال حاضر با سرعت بیشتری نسبت به سایر مراکز برای مشتریان انجام میگیرد و افراد طی مدت 10 الی 12 روز میتوانند، ظروف خود را مثل روز اول تحویل بگیرند. در پایان شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و نحوه دریافت خدمت بازسازی ظروف گرانیتی میتوانید با مشاورین فروش مرکز الو تفلون در ارتباط باشید.

سایر مزایای استفاده از خدمات مرکز الو تفلون

 
  • استحکام مناسب و دوام ظروف تعمیر شده
  • انتقال مناسب حرارت برای پخت بهتر
  • کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی
  • بهبود خاصیت ضد چسبندگی
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا

سایر خدمات الو تفلون این است که می توانید بازسازی ظروف تفلون خود را نیز به ما واگذار کنید.