سفید کاری ظروف مسی

مرکز تخصصی الو تفلون در حال حاضر با در اختیار داشتن تیم حرفه ای در زمینه تعمیر و تمیزکاری ظروف مسی مستعمل، خدمات خود را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. در ادامه شما را با این خدمات بیشتر آشنا خواهیم کرد

اهمیت تعمیر و بازسازی ظروف مسی

ظروف آشپزی مسی از قدیم الایام در کنار ظروف چدنی و فلزی، مورد استفاده اغلب خانم های ایرانی قرار داشته اند و امروزه نیز با وجود تنوع بیشتر شاهد استفاده زیادی از آنها هستیم. دلایل مختلفی را میتوان برای بکارگیری ظروف مسی در آشپزخانه عنوان کرد. به طور مثال، این وسایل میتوانند حرارت را به خوبی از خود انتقال داده و از همه مهمتر با حفظ طولانی مدت آن باعث جاافتادن و خوشمزه تر شدن غذا شوند. در این میان از آنجایی که لایه خارجی این ظروف به مرور زمان پوسته پوسته شده و جذب مس در بدن میتواند باعث مسمومیت می شود، بسیاری از افراد تصمیم به ترمیم و بازسازی ظروف مسی خود میگیرند.

آیا ظروف مسی قابلیت بازسازی دارند؟

 

گاهی اوقات مطالب منتشر شده در فضای مجازی و برخی اظهار نظرهای نادرست باعث میشود تا افراد درک درستی از نحوه ترمیم ظروف آشپزخانه نداشته باشند. به طور مثال بعضا شنیده می شود که تعدادی از کارگاه ها به دلیل آنچه مقاومت پایین مس در برابر حرارت عنوان می شود، از بازسازی ظروف مسی سر باز زده و حتی این وسایل را برای مشتریان تعمیر نشدنی عنوان میکنند. در صورتی که این حرف واقعیت نداشته و نکته حایز اهمیت در این زمینه استفاده از ماشین آلات و مواد استاندارد در مراحل بازسازی ظروف مسی است. باید اشاره کنیم که مرکز تعمیرات ظروف الو تفلون در حال حاضر با استفاده از تیم حرفه ای خود، تمامی سفارشات مربوط به رنگ کاری (استاتیک) و اسیدشویی ظروف مسی را برای مشتریان انجام داده و شما میتوانید پیش از انجام سفارش، از مشاورین این مرکز راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

مراحل تعمیر و بازسازی ظروف مسی در الو تفلون

 

ظروف مسی بعد از جرم گیری اولیه در مرکز الو تفلون در صورت تمایل مشتری به تغییر رنگ ظروف آماده پولیش و رنگ کاری می شوند. رنگ کاری این ظروف به صورت پاششی و با ابزارآلات استاندارد انجام می گیرد تا در حین مصرف مشکلی برای کبد، ریه و به طور کلی سلامتی افراد به وجود نیاید. همچنین در صورت یکه مشتری تمایل به بازگرداندن رنگ طبیعی ظروف خود داشته باشد، با تمیز کردن کامل ظروف و اسیدشویی، رنگ اولیه آن ها برگردانده و احیا می شود. در نهایت نیز سطح داخل ظروف قلع کاری می شود تا سطح یک دست سفید بدست آمده، این ظروف را مثل روز اول نو و تازه جلوه دهد.

خدمات مراکز تخصصی تعمیر و بازسازی ظروف آشپزخانه

مرکز تخصصی تعمیر ظروف الو تفلون امروزه به طور حرفه ای اقدام به ارائه خدماتی مانند رنگ کاری و سفید کاری مس با قلع برای مشتریان نموده و گستره فعالیت های خود را حتی برای وسایلی مانند بخاری، ویلچر و سایر وسایل منزل نیز ادامه داده است. تمامی مراحل مربوط تعمیر و بازسازی ظروف در این مرکز با استفاده از ماشین آلات روز دنیا انجام گرفته و افراد پیش از سفارش میتوانند از طریق تماس با مشاورین فروش این مرکز از کم و کیف خدمات انجام گرفته برای ظروف چدنی، مسی، آلومینیومی، سرامیکی و ... آشنا شوند.

حذف واسطه و هزینه های اضافه در مرکز تخصصی الو تفلون

 

یکی از مهمترین خدمات درنظر گرفته شده برای مشتریان در مرکز الو تفلون ارائه شعبات مختلف در سراسر کشور به منظور کسب راهنمایی برای مشتریان و همچنین حذف سودجویی برخی از مراکز فاقد کیفیت است. همانطور که احتمالا می دانید تعمیر و رنگ کاری ظروف قدمی تا پیش از این بیشتر توسط کارگاه های سنتی انجام میگرفت و برخی افراد نیز به عنوان واسطه اقدام به جمع آوری ظروف برای این کارگاه ها می کردند. در این میان بیشتر شدن واسطه رفته رفته باعث افزایش هزینه تمام شده و مدت زمان تحویل سفارشات مشتریان
را نیز به دنبال داشت. به طوری که که گاها تحویل ظروف برخی افراد بیش از یک ماه نیز
زمان میبرد. از این مسائل هم که بگذریم، گاها روند سفيد كارى مس که نیاز به ظرافت و مواد با کیفیت دارد، درست انجام نمیگرفت و در نتیجه برخی از ظروف با کیفیت قابل قبولی به دست مشتریان نمی‌رسیدند. گروه الو تفلون با علم به نیاز مشتری و گستره توقعات آنها اقدام به راه اندازی شعبات مختلف در سراسر کشور نموده تا با حذف مراحل زمان بر در این زمینه، افراد طی مدت زمان 10 الی 12 روز موفق به دریافت سفارشات خود شوند. همچنین در این مرکز تمامی مراحل مربوط رنگ پاشی و ترمیم ظروف توسط ماشین آلات به روز و مواد با کیفیت انجام میگیرد تا شاهد ماندگاری بالای ظروف در آشپزخانه شما عزیزان باشیم.

سایر مزایای استفاده از خدمات مرکز الو تفلون

 
  • استحکام مناسب و دوام ظروف تعمیر شده
  • انتقال مناسب حرارت برای پخت بهتر
  • کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی
  • بهبود خاصیت ضد چسبندگی
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا

سایر خدمات الو تفلون این است که می توانید بازسازی ظروف تفلون خود را نیز به ما واگذار کنید.